måndag 10 december 2012

Tooo young to be serious

Hej alla underbara! 

Jag har kommit fram till att det inte är bra för mig att vara ensam så mycket, jag börjar själv funderar lite på hur fan jag beter mig ibland, men det kan resultera till saker som jag sen sitter och skrattar åt i min ensamhet.
Hur jag kom fram till detta var för att jag hade ingenting att göra eftersom jag var ensam hemma och hade absolut inget att göra så det resulterade det här: 
 
Jag är nog inte planetens mest normala människa i alla fall, men som många säger; normalt är tråkigt. Eller något sådant, tror jag det ska vara? Fast jag är inte speciellt rolig ändå, eller jag är väldigt icke- rolig när jag är ensam i alla fall. haha 

Sen blev det en annan sak om det här med flirta, många lägger ut sådana gif osv. så why not, because seriously i'm tooo young to be serious! haha 
Hur många vill att man ska se ut när man flirtar:

Hur jag ser ut när jag flirtar:
ett riktigt charmtroll huh? ;)

Nämen jag tyckte bara att ett litet gif inlägg kunde vara roligt, även fast hela inlägget inte är speciellt serious. 
 Tooo young for serious! haha 
Puss alla vackra! hope you enjoy it ;D haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar