lördag 29 december 2012

Tar ikapp livet i Enånger!

Hej hej!

Har  inte bloggat på några dagar, ingen speciell anledning, har bara inte haft något att skriva om. Känns dock som att julafton inte är så jätte hysteriskt roligt att läsa om. Men har i alla fall börjat tagit ikapp med det mesta här hemma i enånger, finns dock en som jag MÅSTE träffa innan jag åker tillbaka till Sundsvall. Det är en person med namnet Lisa Gilljam. + det  är ju nyår snart! Den har jag planerat att spendera med Pillan och kanske Lisa om hon kan, det kan inte bli så mycket bättre än så. Saknat dem så otroligt mycket under tiden jag varit i Sundsvall. De är ju ändå en viktig del av mig, och allt är väl inte helt perfekt utan dem, men nästan så! :)

Ska nu kolla på film med lilla syster om min äldre syster (som måste ha något allvarligt fel på sina armar eftersom de slår mig lite här och där lite hursomhelst) kan sluta att just slå mig! haha
Puss ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar