torsdag 20 december 2012

Akuten, akutsjuk

Hej alla underbara!
Det börjar närma sig jul, eller har jag fått det om bakfoten? Skulle inte tro det. Haha fast jag har glömt och köpa julklapp till min söta lilla kusin, dåligt av mig!..

Jag har ju inte bloggat på ett tag, tyvärr. Åkte till Härnösand till syster med Josse, och oen vid tolv någon gång tror jag det var kom ambulansen upp, som jag inte vet vem hade ringt. Nu undrar ni säkert varför, jo jag blev akutsjuk om man kan säga så.. Jag fick så sjukt ont imagen att jag faktiskt inte kommer ihåg så mycket mer än att det gjorde väldigt ont och att de hämtade mig, har nog aldrig haft så ont faktiskt.. Men varför jag hade ont vet vi inte, men jag hade fått magsjuka i alla fall så mycket vet vi, typ vinterkräksjukan eller nå liknande. Aldrig mått sämre!

Därför har jag inte bloggat, förlåt :)
Men nu är jag pigg och kry igen. Haha

Så nu ska jag återgå till detta tråkiga tåg åkandet puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar