tisdag 11 december 2012

Ledig!

Hej alla underbara!

Vi lyckades idag övertala våran japanska lärare att vi skulle slippa morgondagens lektion och ta hem läxa imorgon eftersom det var den enda lektionen vi hade. Våran historia lärare skulle inte vara på skolan och vi tyckte då det var onödigt att gå till skolan och ha japanska från 8:20 till 9:30 och sedan gå hem, vi tyckte det var en riktigt bra ide då vi blir lediga och får sova hur lääänge vi vill. Eller jag får inte sova hur länge som helst eftersom jag ska med tåget 12:15, men det blir ju en hyfsad sovmorgon i alla fall :D

Nu ska jag försöka skriva klart min engelska karaktärsbeskrivning från boken the innocent man, jag rekommenderar den verkligen. Det är en sjukt bra bok! men skulle helst velat slippa karaktärsbeskrivningen. I have no choice...

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar