måndag 3 december 2012

Blev inte som planerat

Hej, min helg blev inte riktigt som planerat. Skulle i lördags åkt hem till Enånger och varit med familjen, men det snöa så sjukt mycket så Henke ville helst inte köra eftersom de skulle till Gävle och bara släppa av mig efter vägen. Men jag var ju med familj ändå för jag åkte upp till Härnösand och hälsade på storasyster. 

Emelie skulle bleka sitt hår, men hon blev ett jävla kyckling huvud, vilket jag och Alice tyckte var riktigt jävla kul faktiskt, men det stoppade inte oss från att ha kul i alla fall. Hon tyckte nog det var ganska kul själv, titta bara så glada de är. :)
Men vi hade inte bara planerat att stanna hemma hela kvällen och skratta år Emelie, utan vi gick hem till Viktor och var där över kvällen, riktigt kul hade vi där, i alla fall jag. haha! vi åt "bullar och drack melonsaft" till typ tre på natten eller något sådant, sedan ringde emelie taxi och vi åkte hem, men mer detaljerad kväll än så får ni inte, hehe! 
Men en bild säger mer än tusen ord right? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar