torsdag 20 december 2012

Jordens/Världens undergång? Knappast..

Hej alla underbara där ute eller inne någon stans!
Tror inte jag är den enda som har hört att jorden ska gå under imorgon/idag eftersom min kalender precis slog om till 12-12-21. Men hur troligt är allt detta egentligen? Det är en kalender som tar slut, hur länge hade man trott att den skulle räcka, man börjar ju bara räkna om på nytt... suck
tror ärligt att jorden ska ha gått under mins tre gånger, men det har ju inte hänt, haha

Men i all fall, så var det julavslutning idag mellan 17.00 och 23.00. Vi hade lite film, sällskapsspel och tror det var en FIFA turnering, och vem hade kunnat trott att det skulle komma en hel överlycklig Henke klampandes in genom dörren för att han hade vunnit turneringen över sina gymnasieelever. Jag hade dock inte trott det, men det gjorde han tydligen. haha

Kanske inte så jätte intressant fakta (det jag skrivit innan) men ni som läser och är från Sundsvall och gillar basket, så har Dragons fri entre (för barn och ungdomar under18) till morgondagens/dagens match, vilka ska dit? jag tror jag ska gå om jag hinner förstås! :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar