fredag 21 december 2012

Mysdag och vad jag önskar mig i 18års present!

Hej alla underbara, ni ser jorden gick inte under ;D


Har idag haft en lång mysdag med min morbror, Annika, Penny och mormor. Vi började med att åka och kolla på ny bil, eftersom de ska få tvillingar, och jag vet vad jag önskar mig i 18års present i alla fall haha-->
Jag blev helt förälskad i den, det måste ärligtalat vara den skönaste bilen jag någonsin suttit i. Den är ju jävligt snygg med, tycker jag då. Ville verkligen ta den med mig hem. haha!

Men.. Vi åkte sedan för att handla julmat, och sen åkte vi en snabbis till Birsta för att handla de sista julklapparna, väldigt skönt att ha allt sådant klart! vi åkte till mormor för att hämta henne och penny till middagen i kväll, och fikade även hos morfar som en liten mini jul eftersom vi inte firar tillsammans.

Förstår inte varför folk tycker att dessa bilar är så otroligt fula?
Det bästa var ju ändå att klä granen, kommer lägga upp bilder på den sedan, kanske även någon söt gif. Dock så missade jag basketen ikväll, lite synd men jag överlever. Ska även till Enånger imorgon så jag är hemma med familjen över jul och nyår. hoppas verkligen ni får en underbar fortsättning fram till jul, ifall jag inte skulle hinna blogga.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar