onsdag 5 december 2012

Birsta och X-Factor

Hej alla underbara!
Var på Birsta med Josse igår för att handla lite julklappar. Vi gick direkt från Bussen till IKEA och åt middag. Josse tyckte det var, vad kan man säga? "Lustigt" att jag aldrig hade ätit där. haha! Men i alla fall var vi även där för att kolla när några av de från X-Factor kom och uppträdde och hade signering och lite sådant :)

Självklart var jag ju tvungen att få träffa Oscar. Han var ju trotts allt anledningen till att jag kollade på X-Faktor, precis (kollade) hur töntigt det än låter så slutade jag kolla när han åkte ut, hihi.
Men jag måste ju säga att Oscar är så grymt mycket bättre när man hör han live+ man skulle kunna smälta av att titta in i hans ögon, och hans leende asså!! (Död) ^^
Puss!

Här har ni lite bilder :)
(Kanske inte så bra bilder dock, eftersom min kamera suger..)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar