tisdag 27 november 2012

Så sjukt tråkigt väder..

Detta gråa väder just nu gör en så sjukt deprimerad och jag är inget undantag, man blir så sjukt trött av det, lite sol skulle väll inte kunna skada? eller lite snö kanske..

Men nu ska jag inte klaga, är i alla fall i skolan. I morse var jag väll inte den positivaste människan men det är jag aldrig på morgonen. haha inga undantag här inte. Men efter att lunchat med Josse på donken så har jag haft japanska och nu svenska/historia, glad för det, svenska kan bli ganska långtråkigt. så ska hem senare och plugga lite till, och laga mat, förstår varför föräldrar frågar oss om tips på maten, det r omöjligt att komma på själv.. men funderar på pannkakor, ganska lätt att göra och jag är fortfarande mätt efter donken besöket, måste dock köpa mjölk...

men dags att återgå till mitt pluggande, finska vinterkriget väntar!



Men såhär roligt kan man ha lektionstid här på TBS i alla fall
Puss alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar