onsdag 28 november 2012

Seminarie..

No läraren plågar mig.. hon har gjort små och fina grupper där vi ska diskutera våra seminariefrågor och jag tror jag kommer dö! Jag har ingen aning om hur detta kommer att gå eftersom jag inte har pluggat ett skit, och jag vill så gärna höja mitt betyg (köööört) hoppas i alla fall på högre än E. Det ända jag ska göra nu fram till 11 är att plugga, vilket jag troligtvis inte kommer göra eftersom jag är trött på NO och verkligen inte tycker om ämnet! jag kan ju inte klaga eftersom jag inte pluggar, jag får helt enkelt skylla mig själv. 

Jag är glad på ett sätt, det har snöat i natt och jag är sjukt glad över det, men dock så är det fortfarande ganska grått, men det går mot bättrings vägar, men jag älskar snö i alla fall! 
Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar