onsdag 28 november 2012

...

Hej alla underbara där ute!

Satte mig precis i soffan för att äta fruktsallad och kolla på tv med morbror och Annika.
Måste ju säga att jag har fått världens huvudvärk och jag har ingen aning om vart den kommer ifrån, den kom helt plötslig, skit kul, eller inte.. Jag har verkligen inte tid att vara borta från skolan mer nu, ni som inte vet s låg jag på sjukhus en vecka för blindtarmen. Så jag måste pallra mig bort till skolan imorgon och på  fredag, sen får vi se hur jag gör i helgen, om jag åker hem till enånger eller inte.

Men det positiva med detta är att jag har bara legat på soffan och kollat på film. kollade på the princess diaries filmerna, måste säga att jag tycker dom filmerna är hel härliga! men imorgon är det långdag och min sovmorgon är ganska så förstörd då jag måste gå till skolan tidigare för att vaccinera mig.. men nu blir det tv sen sova, så sov så gott alla där ute.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar