fredag 30 november 2012

Jag är väldigt duktig

Hej alla, det är äntligen fredag! 

Och jag har valt att gå långdag idag, såklart.. då läre ju jag vara en duktig elev, eller hur? 
och för er som inte vet, eller läst på min gamla blogg så är sista lektionen valfri för 1,2 och 3:or vi har då tillgång till alla lärare i fall vi behöver hjälp med något, duktig som jag är så ska ju jag gå på den, med Josse.

Ska även hem till Enånger idag och träffa familjen, även fast jag träffa dem förra helgen så saknar jag dem alla jätte mycket, och jag har faktiskt hemlängtan, trodde inte jag skulle ha det så speciellt mycket, med det har jag. jag är ju trotts allt mänsklig, men jag bor ju med min "andra familj" min morbror, hans fru och min kusin, så det fungerar väldigt bra ändå. 
Men ha en bra dag alla där ute, för det tänker jag!
Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar