onsdag 28 november 2012

Dagens fail

Det har ju äntligen börjat snöa ute, vädret har blivit lite ljusare men det blir dock fortfarande mörkt lika snabbt.. men eftersom det snöat har det ju såklart blivit kalt, och eftersom det är kallt har vattenpölarna blivit is och de är ju självklart hala, och detta är inte bra för mig eftersom klantiga jag halkade på en av dessa hemskt hala vattenpölar, känns som att jag inte kommer kunna sitta på veckor. Tur bara att ingen såg mig. hehe

Sen så har jag ingen aning om varför jag oroade mig över seminariefrågorna tidigare i dag, det gick jätte bra , eller det kändes som det i alla fall :) Tror jag ska sluta oroa mig så himla mycket, men nu har ni i alla fall fått höra dagens fail i alla fall, hopas bara det inte händer fler gånger, tror inte min rumpa håller för det asså!
Puss hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar