torsdag 8 mars 2012

Var till stan i dag med mamma, pappa, lillebror och storasystrarna. Var och köpte byxorna jag så gärna Ville ha, sen åkte jag till stallet när lillebror klippte sig.. Sen när jag kom hem åkte jag en stund till mammas kompis och tog hand om hennes islänning, nå otrolig häst det. Helt underbar är han, så sjukt fin och gosig. Vi tig en tur i skogen och bråkade lite, han ville inte dit jag ville. Men jag fick min vilja igenom tillslut men payback is a bitch !
Hittade en sjukt fin galoppsträck och jag tänkte ta en liten galopp på vägen hem med, och jag har aldrig varit med om värre! Hästen drog iväg som ett skott inte i galopp eller utan i trav, det gick så otroligt fort att jag tömde halva hjärnan på tankar. Jag trodde jag skulle dö. Men ingenting hände som tur var, utan han tyckte det va kul och jag kunde inte göra annat än att skratta.

Och jag har lyckats pallra mig hem ny, fast jag skulle kunna va där hur länge som helst, men nu packar jag inför att åka till mamma eftersom pappa ska iväg och jobba i sex veckor nu ... Och sen åker jag ju till Sundsvall imorgon med :) ni får en liten bild från min lilla bebis får stallet.

Puss&Kram
/Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar