torsdag 22 mars 2012

Hej alla!

Hejsan, har inte uppdaterat på några dagar nu eftersom jag har haft fullt upp i skolan och det är full panik och stress som surrar i mitt huvud för tillfället. På grund av sjukdom osv har jag nu fyra so-prov och ett matte prov att ta ikapp och jag håller på att dö. Det är så sjukt att om man missar en eller två dagar hamnar man efter som om man har varit borta över en vecka?! Detta är sinnes sjukt! Måste säga att jag längtar ihjäl tills vi går ur nian och jag slipper detta och bara kan ta igen alla krafter som sista året här tagit ur mig här på Enånger och bara slappa tills jag troligtvis får flytta här ifrån för att börja gymnasium i Sundsvall.

Men sålänge man försöker så går det mesta får man alltid höra, och det fungerar lite, men paniken man får när det är mycket man måste ta ikapp kan man verkligen inte stoppa förrens allting är över. Men nu äre daxx för matte och plugga det till provet! :)❤

Puss&Kram
/Felicia ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar