måndag 5 mars 2012

Måndag

Måndag och första dagen på lovet och jag hade en skön sovmorgon som man bara kan ha när det är måndag och man vet att man inte behöver gå till skolan. Man känner verkligen att det här lovet kommer passande för man har inte mycket krafter kvar i skolan nu asså! skolan har på sista tiden varit ett rent helvete faktiskt.. man har inte orkat göra något, så nu ligger jag i sängen och laddar mina krafter med en låååång spellista med alla olika sorters låtar från Danny, Erik och Mattias! både deras solo låtar och deras E.M.D låtar.. Jaag satt nyligen och lyssnade på en intervju med Danny och hörde att dom snart går tillbaka som grupp och jäg är så sjukt lycklig för det!

Men nu ska jag ine snacka så mycket om det, utan jag tänkte skriva lite snabbt att mitt lov redan är fullplanerat och inte är så slappt som jag önskat.. jag har tre hemska dagar framför mig. och för att lämna dom bakom mig sedan drar jag mig in till sundsvall för att träffa min underbara kusin, morbror och hans fru, längtar verkligen. och som grädde på mset kommer min underbara syster från Stockholm hem, är så otroligt glad för det! hon är väldigt saknad och man behöver verkligen ha henne här nu!

Men jag hoppas att ni som har lov nu ett riktigt otroligt skönt lov. Och självklart oppas jag ni som haft lov eller som kommer ha lov haft det/kommer ha det otrolig bra!

Puss&Kram
/Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar