tisdag 6 mars 2012

Godagens!

Hejhej.
Det är sjukt bra väder idag och dessutom lov men jag sitter inne och pluggar -.-"
Har nationellt prov i biologi onsdag nu efter lovet, plus att jag har ett matte prov och två so prov att skriva och då är det ju ganska bra att plugga under lovet även om det suger...
Men med tanken på vädret tar jag nog med mina böcker ut och pluggar lite :)

Och nu är det bara idag kvar tills stora syster kommer. Och jag har nå enorma skuldkänslor på grund av att jag alltid måste göra någon besviken känns det som, jag måste nämligen välja mellan att åka till Sundsvall till min älskade kusin, morbror och Annika eller vara hemma med min storasyster från Stockholm och jag vet verkligen inte hur jag ska göra... Men det löser sig nog. (Hoppas jag)
Bjuder även på en bild av det underbara vårväder vi fått, nu hoppas jag sommarn kommer snart ;)

Puss&Kram
/Felicia ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar