fredag 2 mars 2012

Äntligen Fredag!

Äntligen fredag och lilla syster och jag är i stan och handlar, skulle egentligen till Sundsvall med Pernilla och Lisa men dom drog till Gävle och dit ville jag inte, låter kanske skumt men så vare. Åkte istället in till stan med lillasyster och spenderade lite tid med henne :)

Inte nog med att man hittade ett par as snygga byxor som jag tänkte köpa och sen ringde jag mamma och då hade hon redan beställt don åt mig :p

Så gick och fika på Wayne's coffee istället, Sen blev det Gina där både lillasyster och jag handlade varsin tröja sen köpte jag ett nytt mobil skal med.
Men nu ska man hem å träffa syster som kommit hem från Härnösand.
Blir kanske bilder sedan.
Men ni får en bild på söta lillasyster från idag iaf.

Puss&Kram
/Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar