fredag 4 november 2011

Orkar inte riktigt blogga men....

Orkar inte riktigt blogga men jag gör det ändå. Fast det finns ju inte riktigt så mycket att skriva för jag har inte gjort så mycket under lovet, eftersom jag mest har sovit, kollat på film och helt enkelt bara tagit det lugnt, man börjar undra om man tagit det för lugnt och varit för uttråkad om man kollat klart på en säsong av OTH och kollat på Center stage turn it up 2 gånger om inte 3 under samma vecka, (som inte ens är slut än).

Men just nu sitter jag och fundera på att följa med mamma och lille bror till S-hamn för att handla skor mm.
det kan va skönt att pigga upp sig med lite shopping, så nu ska jag slänga mig i duschen så blir det väl nå mer inlägg senare om man köpt något.

Puss&Kram
/Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar