lördag 26 november 2011

På bättringsvägar =)

Har vare en underbar dag idag, stora syster kom hem från Stockholm idag! Man kan säga att hon varit väldigt saknad. Har även känt att jag är på bättringsvägar efter att varit sjuk ett bra tag nu.
Det är även därför mitt bloggande inte varit på topp, jag har för det mesta bara legat i sängen och gjort absolut ingenting. Det finns ju inte så mycket värre än att inte ha något att göra, och samtidigt veta att man inte orkar med det man vet att man vill göra..
Men fick åka intill doktorn för några dagar sedan, så har fått reda på vad jag haft ör problem, som tack gode gud inte var så jätte farligt =) och är nu på bättringsvägar i alla fall!


Men nu ska jag sova och bara koppla bort alla tankar på alla skolarbeten jag har att göra imorgon och sedan att jag ska hinna att stå och sälja lotter i ca tre timmar imorgon med!...
men man har ju inte så mycket annat val eller? ;p


Godnatt folket, sov så gott! =)
Puss&Kram
/Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar