lördag 12 januari 2013

Tandborste, sked och tolv timmar senare

Jag har efter en långtid kommit på att man absolut inte ska åka hem på helger efter att snickare har varit hemma och kapat lister och satt upp nya osv, för det betyder att man måste städa, och det ligger alltid spikar/skruvar på golvet och eftersom jag är så klantig så kliver jag självklart på dem! 
Och alla skrattar åt mig såklart..  + man får alltid städa en massa, jag fick typ städa upp all sågspån på golvet med! hahahahahhahahahaha

men detta var ett nöööd inlägg eftersom alla runtomkring klagar på att jag aldrig bloggar, och rubriken jag har är något som bara ploppade upp i mitt huvud när jag städade och tänkte på hur lång tid det skulle ta om jag gjorde det med sked och tandborste! haha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar