söndag 19 februari 2012

Hockey!

HejHej! <3

Var igår iväg på lillebror "kalas" eller vad man ska kalla det vi var iväg och kollade på Brynäs-Skellefteå med pappa och några av lillebrors kompisar. Jag kan ju inte säga att det gick precis som jag hoppats eftersom Skellefteå förlora. Men det kunde ju ha gått sämre, och det kunde helt klart ha varit bättre!
Men det var i alla fall kul att se dom spela eftersom jag inte så ofta kommer i väg och kan se deras matcher.
Men lillebror hade i alla fall en grym födelsedag, Brynäs vann och han fick några av brynässpelarnas autografer i födelsedags present med så.

Har inte så mycket att skriva så det fik bli en kortis eftersom min uppdatering helt klart inte är den bästa, eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva varje dag. Men ska försöka bättra mig lite!

Puss&Kram
/Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar