fredag 20 januari 2012

Barnvakt :)

HejHje, äntligen kan jag blogga från dator igen :)
Nu äre så att vi har varit barnvakt åt min kusin i två dagar, helt underbar tjej, kan lova att inte ens min mamma bestämmer så mycket över mig. Hon säger åt mig vad jag ska äta, vad jag ska dricka och tillo med vad jag ska göra. Helt sjukt vilken bestämd tjej hon är.. hon vet precis vad hon vill osv. Hyper gullig är hon också. Tänkte bjuda på lite bilder från dom två dagar hon varit här. Eftersom inte speciellt mycket har hänt i mitt liv dom senaste dagarna. PussPuss!

Lite bilder från när vi va ute och lekte i snön igår! :)
Sötaste sjunget bäbä vita lamm, typ ;)

Torsdags mys! <3
Penny lagade mat tidigare idag :)
'
satte mig och ritade lite med henne och här är penny mästerverk
och här är mitt helt fantasi lösa mästerverk :p

Puss&Kram 
/Felicia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar