lördag 3 december 2011

Hejsan!

Har ju inget internet på mmin dataor förtillfället så har tagit lilla systers :)
har varit på hockey idag med lillebror i lindehallen. Fast det gick ju sådär, dom förlora med
3-6.
fast när det stod 3-3 och precis blivt 3-4 så blev det något fel på poängtavlan så det blev 11-3 och tiden stod stilla, det tyckte jag vi gjorde bra ;)
men blev fetaste hockey veckan nu ju, för var på A-lags match i tisdags med lisa, sen va jag på A-lags match i går kväll och sen va jag ju på lillebrors match idag, och imorgon spelar han med så det är fyra matcher på en vecka :p

nu ska jag snart iväg på lucia lottning så vi får reda på vem av oss fem som blir ngon gång :)
sen imorgon ska jag iväg på fotografering igen..

Puss&Kram
/Felicia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar