söndag 9 oktober 2011

Söndags Mys!

Hej Hej, har haft en underbart skön helg med en början redan i torsdags då vi hade studiedag på fredagen, så jag följde med hem till Pernilla på torsdag eftermiddag för en film kväll med henne och Lisa, så medan vi väntade på att Lisa skulle komma tog vi en tur ute med hästarna, jag på Exet och Pernilla på Frolle super mysigt var det. Sen red vi in i stallet och satte oss i varsin box och bara lyssnade på spöregnet utanför. Senare kröp alla tre upp i Pillans soffa och kollade på Lejon kungen 1&2 sen kollade vi på Kogänget.


På fredagen red vi alla tre på ridbanan, först jag på Exet och Lisa på Frolle, Sen Pillan på Exet och jag på Frolle, sen Lisa på Exet och Pillan på Frolle, det var riktigt kul faktiskt! :D
synd bara att sådana dagar inte vara förevigt ;)
resten av helegn har bara flugit förbi. men nu ska jag och lilla syster kolla på One Tree Hill, ha det bra!  

                                                           Jag och Frolle hemma hos Pillan:)




/Felicia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar